.

.

wtorek, 12 listopada 2013

Wakacje!



Dziś przywołam pamięcią wakacje, cudowne ciepłe dni, morze, zabawy, imprezy, znajomych, beztroskę - wszystko z czego musieliśmy zrezygnować ponieważ nadszedł rok szkolny i jedyne szaleństwo na jakie sobie pozwalamy to tylko w piątki i soboty, a to i tak sporadycznie bo trzeba się uczyć... Dlaczego nie możemy powspominać wakacji? Poprawmy sobie trochę humor!
Moje wakacje były cudowne, nie zapomnę ich nigdy, to chyba był jedne z najlepszych wakacji jakie kiedykolwiek miałam, a głównie dzięki mojemu wyjazdowi do Bułgarii i na Wiktorowo (najlepsze jezioro, najlepsza działka i najlepsi ludzie!).

Przypomnijmy sobie jak to kąpiemy się w morzu, tańczymy w klubie czy bawimy się ze znajomymi - świetnie, no nie? Ja po ostatnich wakacjach już mam plany na następne. Znów będę podbijać ciepłe kraje i działki, jestem pewna, że będą one jeszcze lepiej zaplanowane niż tegoroczne - oby były jeszcze lepsze! O co będzie ciężko, ale wszystko możliwe. Teraz posłuchajmy jakiejś typowo wakacyjnej muzyki, która może i według niektórych jest kiczowata, ale człowiek najlepiej się przy takiej bawi! 


A Wy jak spędziliście wakacje? Czy macie już plany na następne?

2 komentarze:

Wampirkas pisze...

OoO nie lubię jak ktoś mi przypomina o wolnym ciepłym dniu ;DDDDDD

Zośka Samośka pisze...

Nic nie moooow ! Mam teraz deprsje.. CHCE WAKACJE BO TO BYLY NAJLEPSZE W MOIM ZYCIU mimo ze jakos duzo nie jezdzilam.