.

.

piątek, 15 listopada 2013

Places

Dziś o liście miejsc, które koniecznie chce w przyszłości odwiedzić. Od najmłodszych lat marzyłam zjeździć prawie, że cały świat i postanowiłam zrobić pewnego rodzaju listę miejsc, które odwiedzę, na szczęście już udało mi się zrealizować kilka miejsc, ale dalej pozostało bardzo dużo rzeczy do zobaczenia. Zaczynajmy!
♥ ♥ ♥
1. Las Vegas - tak bardzo ciekawa jestem tego miasta, chyba obecnie najbardziej chciałabym tam pojechać, miejsce, które nigdy nie śpi, a najlepsze rzeczy dzieją się nocą. Tam znajdziemy wszytko czego potrzebujemy!

2. Lloret de Mar - chyba najbardziej popularne miejsce w Hiszpanii według osób, które szukają miejsc tego typu, czyli kurort nadmorski. Ładne miejsca, piękne plaże, fajne knajpy i kluby. Czego chcieć więcej?!

3. Dublin - stolica Irlandii, to miasto fascynuje mnie od dawna, ale prawdę mówiąc nie wiem dlaczego, uważam, że ma coś w sobie. Dodatkowo interesują mnie kraje anglojęzyczne, chciałabym wszystkie zwiedzić. 


4. Norwegia, Szwecja, Finlandia - zawarłam te kraje w jednym punkcie jako, że są one typowo skandynawskie, a ja do Skandynawii pałam miłością, chce w przyszłości wyprowadzić się do Norwegii, także podróż tam byłaby spełnieniem marzeń. 


5. Nowy Jork - odkąd skończyłam sześć lat mówiłam do rodziców, że będę mieszkać w Nowym Jorku. Później widziałam siebie biegnącą przez ulicę z kawą w ręku, w czarnej spódnicy ołówkowej i marynarce śpieszącą się do pracy. Teraz zmieniłam zdanie, ale dalej chciałabym zwiedzić to miasto. 


6. Rzym - teraz coś bardziej dla osób, które kochają zwiedzać, ja jeszcze we Włoszech nie byłam, a uważam, że Rzym powinien być pierwszym miastem jakie odwiedzę w tym kraju.


A Wy jakie miejsca chcielibyście zobaczyć?

Brak komentarzy: