.

.

sobota, 9 listopada 2013

Kim jestem?

Ostatnio Kuba dodał post o sobie, idąc jego śladem ja również napiszę coś o mnie, żebyście mogli mnie lepiej poznać, tak na dobrą sprawę nienawidzę o sobie mówić, nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że nie potrafię, ale postaram się tym razem. Mój post o sobie będzie się trochę inny, ponieważ ja opisze wam się w kilku faktach. 
  • Mam na imię Agata, co już z resztą wiecie.
  • Mieszkam we Włocławku.
  • Chodzę do pierwszej klasy liceum ogólnokształcącego, na biol-chem. Moja decyzja aby pójść w tą stronę wiązała się z miłością do biologii i chęcią pójścia na medycynę - planów jak na razie nie zmieniłam i nie zamierzam.
  • Kocham kawę i herbatę, nie wyobrażam sobie bez nich życia. Z reguły śpię bardzo krótko stąd też moje zamiłowanie do tych napojów. 
  • Jestem uzależniona od telefonu, bez niego czuję się jak bez ręki. Moich znajomych bardzo denerwuje jak wychodzę z nimi gdzieś, a mój telefon co chwilę brzęczy, że dostałam smsa albo wiadomość na facebooku.
  • Słucham właściwie wszystkiego, ale głównie uwielbiam rocka, hard rocka i indie rocka. 
  • Lubię czytać i szczerze nie wyobrażam sobie życia bez książek.
  • Jak już może zauważyliście interesuje się modą, ale nie należę do osób, które ślepo podążają za trendami, mam swój własny styl i się go trzymam.
  • Jestem typowym sangwinikiem, czyli osobą towarzyską, otwartą. Uwielbiam przebywać w dużym towarzystwie, czuję się wtedy jak ryba w wodzie. Ponadto często jestem osobą, która godzi ludzi kiedy są skłóceni.
  • Jestem uzależniona od instagrama, maniakalnie często go sprawdzam czy wstawiam zdjęcia. 
  • Mam tumblra, jestem od niego również uzależniona i jestem z tego dumna!
  • Uwielbiam lato.
  • Lubię imprezować.
  • Kocham podróżować, kiedy podróżuje wiem, że żyję. 
  • Jestem szczera i bezpośrednia, ponieważ nie lubię obłudy i kłamstwa. Dlatego potrafię powiedzieć komuś prosto w oczy co o nim myślę. 
  • Bardzo lubię angielski, nauka tego języka sprawia mi wielką przyjemność.
  • Jestem osobą antysportową. Lubię oglądać sporty, ale kiedy ja muszę grać w siatkówkę staram się uciekać gdzie pieprz rośnie. Jedyne sporty jakie lubię to: tenis, narciarstwo, piłka nożna i rolki. 
  • Życie lubi mnie doświadczać, ogólnie jestem osobą strasznie zestresowaną, a wszystko do czego doszłam to tylko dzięki sobie, pomimo, że wiem, że nie staram się nigdy w 100%, co często sobie wyrzucam.
  • Uwielbiam śpiewać.
  • Ubóstwiam sushi!
Po tym jakże długim opisie, który miał być jak najkrótszy, tak jak Kuba wstawię Wam swoje zdjęcie, mam nadzieję, że to nie zahacza o ekshibicjonizm internetowy bo jest to rzecz, której jak najbardziej chciałbym uniknąć, ale w tym poście mogę (a nawet muszę) troszkę sobie na niego pozwolić. To by było na tyle, mam nadzieję, że nie zanudziłam Was swoją osobą. 

Brak komentarzy: