.

.

czwartek, 7 listopada 2013

Trochę o mnie...



W tym poście chciałbym opowiedzieć trochę o sobie. Może zacznę od tego, że jestem szesnastolatkiem o imieniu Kuba. Mieszkam w województwie Kujawsko-pomorskim, a dokładnie we Włocławku. Jestem osobą rozrywkową, żywą i zdecydowanie spontaniczną. Uwielbiam wszelkiego rodzaju imprezy i "melanże". Zabawa to moje drugie imię. Często słyszę, że nie może mnie zabraknąć, bo rozkręcam towarzystwo. Uwielbiam kolory, szczególnie te żywe, dlatego też mój styl wyróżnia się na tle innych. Najczęściej jakieś kolorowe rurki, trampki i t-shirt. Moje ulubione sklepy to H&M, Cropp, House i Reserved. Jestem dosyć wysoki - 182 cm, szczupły, o ciemnej karnacji, a moje włosy zawsze postawione są do góry na żel. Nienawidzę osób fałszywych, dwulicowych i takich, którzy myślą tylko o sobie. Jeśli chodzi o moje zainteresowania i szkołę to uwielbiam język angielski i matematykę. Są to przedmioty, które nie sprawiają mi żadnych problemów. Uczę się całkiem dobrze, oczywiście zdarzają się wpadki jak każdemu. Lubię oglądać filmy, szczególnie komedie i horrory, czasem przeczytam jakąś książkę, a kiedy indziej wychodzę po prostu na dwór, żeby się "poszwendać". Kocham kawę, nie bez powodu magazyn nazywa się tak, a nie inaczej. Kręci mnie zdrowe odżywianie i dlatego jestem na wiecznej diecie. Nie jem słodyczy, ziemniaków, makaronów, pieczywa i tłustych rzeczy. Jeśli chodzi o sport, to moją ulubioną dyscypliną sportową jest siatkówka, chociaż wcale nie gram jakoś dobrze. 

Myślę, że tyle informacji na mój temat wystarczy. Mam nadzieję, że Agata zainspiruje się mną i również napisze parę słów o sobie. 

Pozdrawiam,
Kuba. 

Brak komentarzy: