.

.

sobota, 9 listopada 2013

Podróże - fotorelecja z Paryża i Londynu


Kiedy pisałem o sobie, zapomniałem dodać najważniejszego, a mianowicie, że KOCHAM podróżować! Stosunkowo niedawno byłem w Paryżu i Londynie i dzisiaj chciałbym zdać fotorelacje z tych miejsc. 

Na pierwszy ogień idzie Londyn, w którym jestem zakochany. Myślę, że gdybym miał gdziekolwiek wyemigrować to właśnie tam. Na każdym kroku sklepy, kawiarnie, centra handlowe i restauracje. Ulice tętnią życiem, a Londyn nocą- CUDO! Osobom, które jeszcze nigdy nie były tam, serdecznie polecam. Gwarantuję Wam, że na pewno się nie zawiedziecie i zapewne wrócicie tam po raz drugi. 

 
 



Teraz przejdę do Paryża, który nie spodobał mi się zbytnio. Na pewno jest to miasto dla osób, które kochają stare, odrestaurowane budynki, zabytki oraz długie zwiedzanie. Jednak wielkim plusem tego miasta jest oświetlenie, które nocą wygląda fenomenalnie.








Na koniec zdjęcie wieży Eiffela nocą, które skromnie mówiąc uważam za świetne.


Jak widzicie na zdjęciach, jest to miasto (według mnie) szare i ponure. Brakuje mi w nim przede wszystkim nowoczesności. A wy lubicie podróżować? Piszcie w komentarzach! 

1 komentarz:

Zośka Samośka pisze...

LONDYN *.*
na szczęcie tam jadę w kwietniu, bo bym ci straaasznie zazdrosćicła.
W paryżu nie byłam ale kocham stare budynki i taki szary klimat.