.

.

środa, 6 listopada 2013

Lupa na trend - krata


Witam Was! W dzisiejszym poście opisze jeden z najgorętszych trendów tego sezonu, a mianowicie kratę. Może być czerwono-czarna, niebiesko-czarna, zielono-czarna, a nawet w tylu burberry. Coraz częściej widujemy na ulicach kratę. Sama jestem miłośniczką tego trendu, który wywodzi się z subkultury grunge - za którą ja osobiście jestem, może nawet do niej przynależę? Sama nie wiem, ale zdecydowanie bardzo podoba mi się ten styl, hm... wracając do kratki: możemy nosić ją na wiele, ale to wiele sposobów. Spotkamy się w sklepach ze spódnicami w kratę, sukienkami, płaszczami, kurtkami, bluzami, koszulami, bluzkami... Ubrań jest co niemiara, także jest w czym przebierać. 
No dobrze, ale teraz jak to nosić? Nic prostszego! Ten wzór jest bardzo wdzięczny w stylizacjach, wystarczy założyć czarną lub białą "bazę", dodać coś w kratkę i Voilà! Mamy gotowy strój. Ubrania te są bardzo łatwo dostępne - jeśli chcemy ich poszukać nie musimy się jakoś szczególnie wysilać, wystarczy iść do pierwszej, lepszej sieciówki, takiej jak: zara, h&m, pull&bear, stradivardius czy nawet secondhandu, a zdecydowanie wyjdziemy z tym co chciałyśmy kupić.

źródło zdjęć: tumblr
Co myślicie o tym trendzie? Ubrałybyście się tak? 

2 komentarze:

Wampirkas pisze...

Podobała mi się kratka zawsze ;D

Zośka Samośka pisze...

Śliczne *.* sama ostatnio kupiłam koszulę w kratę ;>