.

.

niedziela, 10 listopada 2013

Fotografia

Złote Piaski, Bułgaria
Niby moje doświadczenie co do fotografii jest zerowe, ale od zawsze lubiłam pstrykać zdjęcia, stąd też kiedyś wykształciła mi się pewnego rodzaju pasja do robienia zdjęć, ale jako, że ja jestem osobą o słomianym zapale już mi chyba przeszła miłość do fotografii. Mimo wszystko zdjęcia nadal lubię robić, stąd też pomysł, aby pokazać Wam kilka fotografii mojego autorstwa.

Gdańsk
Gdańsk
Paryż
Gdynia
Edinburgh
Wisła 
Londyn
Brighton
Londyn
Sopot
Włocławek
Zdjęcia te robiłam przy różnych okazjach, ale głównie kiedy podróżowałam, pod każdym zdjęciem dodałam dopisek gdzie je zrobiłam. Wykonywałam je różnorakimi aparatami, np. pierwsze zdjęcie jest robione telefonem, inne lustrzanką lub kompaktem. Nie są one doskonałe, warto wspomnieć, że blogger strasznie psuje jakość, co nie zmienia faktu, że żaden ze mnie ekspert. Szczerze mówiąc osobiście wolę robić zdjęcia osób, nawet mam kilka niezłych, ale moi znajomi mogliby nie być najszczęśliwsi, także musicie się zadowolić zdjęciami krajobrazów. A Wy jakie macie pasje? Dalej je rozwijacie, czy może podobnie jak ja, zapominacie o nich z każdym dniem coraz to bardziej? 

Brak komentarzy: